מציאת בני זוג וזוגיות

מדוע אני מתקשה במציאת בת זוג לייחסים ארוכי טווח?
למה אני מוצאת עצמי נמשכת רק לבני זוג שאיתם מתפתח קשר הרסני?
איך זה שלמרות שהתייעצתי עם כל גורם אפשרי וניתחתי את הדברים מכל זווית שיכולתי, עדיין לא מצאתי את הדרך אל האחת או האחד שמתאימים לי?

בניגוד למורים לאהבה, מדריכים, שיטות, אמנויות וכדומה, בגישה הפתוחה לא תקבלו ארגז כלים שבאמצעותו תוכלו להגיע לזוגיות שעליה חלמתם, מכיוון שבהרבה מקרים איש לא המציא עדיין כלים כאלה שמתאימים במיוחד לכם.
ייתכן ואתם היחידים בעולם שמסוגלים להביא עצמכם למצב שבו תהיו בשלים ומוכנים לזמן ולהגיע אל מערכת היחסים הזוגית הנכספת. בגישה הפתוחה ננסה לברר ועשות בדיוק את זה.

גם כאשר אנחנו כבר נמצאים בקשר זוגי, בין אם כזוג צעיר בתחילת דרכו ובין אם כמשפחה עם ילדים, הדברים עלולים להשתבש ולצאת מאיזון
רגשות אשמה, חשבונות עבר, לחצים כלכליים, חליוקי דעות על גידול הילדים, הכל עלול להתערבב ולא תמיד ניתן למצוא מומחה או איש מקצוע בודד מתחום ספציפי שמסוגל לנווט לכם את הדרך בסבך כל הנושאים הללו

באמצעות הגישה הפתוחה תוכלו לדון איתי בגובה העיניים, לפרוט את שלל הנושאים לפרוטות ולנסות להתקדם בכל אחת מהן בנפרד וגם באופן מערכתי בכולן, הכל תוך כדי היעזרות בידע מן העבר, אבל ללא שיטות, כי אין שיטה שמסוגלת להקיף בצורה טובה מכלל רחב של דילמות והחלטות שכל אחת מהן משפיעה ומושפעת מכל אחת אחרת.
רק אתם תוכלו להגיע אל הדרך הייחודית שלכם לבניית זוגיות וייסודות משפחתיים איתנים